eyoli Kızlar selam. 29+5 teyim üç gündür mide bulantısı yaşıyorum. Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı aramızda
ZMM8888 eyoli canim bnde 30+2 yim bnmde bir haftada mide bulantım var sanki ilk trimesterdeki gibi yemek yaparken tiksinme iştahsızlık başladı. Sağlık ocağı doktoru normal olduğunu söyledi. Ama gerçekten ilk trimestere geri döndüm gibi şey oldu
Ebrar_65 eyoli bildiğim kadarıyla bazı kadınların son ayı hep bulantılı geçiyormuş ama sizde öyle mi bilmiyorum
eyoli ZMM8888 Ya benim üç gündür kahvaltı yaptıktan sonra başlıyor akşama kadar. İnşallah ilk hallerimize dönmeyiz😏
ZMM8888 eyoli aynen evet özellikle yemek sonrası oluyor. Şuan bile var kahvaltı ettim başladı bulantiyla yanma Allah yardımcımız olsun az kaldı zaten biran önce geçse şu günler de kavuşsak artık miniklerimize
eyoli ZMM8888 İnşallah kuzum ya. Ay bir de ayıptır söylemesin haşlanmış yumurta yedim tadı ağzıma gelip gelip duruyor öfff
ZMM8888 eyoli gaviscon şurup al canım ondan bir yemek kaşığı iç azda olsa bastırıyor iyi geliyor ben şişe şişe içiyorum yoksa dayanamam hem mide yanması hem bulantı çok kötü ya🤦♀️
eyoli ZMM8888 mide yanmam yok çok şükür 🙏🏼 kontrolüme az kaldı doktoruma söyleyeceğim ona göre alırım bende canım sağol🙏🏼