Artık 4cu gebeliyim 24yaşindayim çok zorlu bir durumlardan geçiyorum.Tabiki Allah büyüktür verdiyi her derde razıyım Elhamdülillah.Ama evlat acısı çok kötü bir şey.iki kere evladımı karnimdayken kayb etdim.bir kerede boş gebelik yaşadım.şu an yine hamileyim 19haftalik kızım olucak Allah izin verirse.Ama kafasında fazladan su var dedi doktorum 17 haftalıkken .şu an nasıl oldu gectimi bilmiyorum.bir hafta sonra orqan taraması yapılacak.ne olur bana çok dua edin.ben kızımı kayb etmek istemiyorum ne olur😞😞🙏🙏