Hulya-27 Doktorun söylediği kadarıyla TSH ilk aylar çok daha önemli oluyor, çünkü bebek kendi hormon üretemediği için direkt anneden alıyor. İlk aylar normalse sorun yok. Ama normal şartlarda her ay ölçülmesi gerekiyor, çünkü gebelikte TSH çok değişken oluyor. Bence kaygılanmayın. Muhtemelen ilk ayları normal seviyede atlattınız.