Kızlar 33+4 haftalık hamileyim suana kadar düzenli bi özel hastameye gidiyordum ama dogumu baska bi özel de yapmak istiyorum sebebi cok yakın bir arkadasım orda dogum hemşiresi bana cok yardımcı olur orda olursam sizce bu haftadan sonra degiştirmek risklimi yoksa o zor sürecte yanımda arkadasımın olması avantaj mı siz olsanız ne yapardınız 😘