Arkadaşlar 28 ağustos adetim başladı 2 eylülde bitti. 9 eylül yumurtlama günüm ovülasyonla takip ediyorum. Biz 10 eylüle bağlayan gece beraber olduk yani yumurtlama günü. Yumurtlama günü ilişki bittiğinde pembesi kanamam oldu ilk defa ve geceden beridir adet olacakmışım gibi karnım belim bacaklarım ağrıyor. Sabah peçeteye sildiğim hala pembe akıntılı renk var. Bu durumu yaşan var mı ?