Ysmndnz Masumanneinci son 10 😆 40. Hafta dolacak az önce kontrolüm vardı doğum kanalına yerleşmiş servikal uzunluk kısalmış birden gelecek dedi doktorum bakalim
pelind Gulce12 benimde öyle Allah yardımcımız olsun 😍 bugunler de yürürken zorlanmaya başladım çok aşağıda inşalllah 20sini bekler 🤦🏻♀️ SiZin nasıl durumlar 🙏🏻
Sanem3 Nurcantas65 inşallah bugün hayırlısıyla doğurursunuz ☺️maden gününüz dolmuş bebişiniz dünya gelsin artık annişkosunu beklettirmesin ☺️😂minik
1prensannesi2312 Nurcantas65 dünyanın nasıl bir yer olduğunu anladıysa çıkmak istemiyordur bebek de haklı😂
Masumanneinci ebrulegarci aynıyız bir gün farkla 🙂 pazartesi gidicem kontrole. Sezeryan için gün almak istiyorum artık çok sıkıcı bir süreç 😐
aslansmommm Masumanneinci uygulamaya göre son 25 😊 ama sezaryen olacak sanırım bu hafta gün alıcaz dönmemişse,daha erken olur herhalde 🥰
Elifharbi54 aslansmommm benimde öyle 37 haftamdayim bebek dönmemiş doktor haftaya kadar dönmezse sezeryan olur dedi ama ben ters bir durum olmadığı sürece sonuna kadar beklemeyi düşünüyorum
Gulce12 Masumanneinci bebeğim kilolu ilk doğum boyu da uzun doktor riske atmayalım dedi biraz da önden gidiyor