Rnml Merhabalar 10+3 haftalığım doktora gittik eli ayakları kıpır kıpır böyle olduğunda genelde erkek olur gibi duyumlarım var , bu haftada kıpırdayan cinsiyeti kız olan var mı🥰🥰
haticenurrr Rnml bende pazartesi günü 10+5 de gittim devamlı uyuyordu dokunarak uyandırmak zorunda kaldık😂 uyandı biraz hareket etti sonra geri uyudu 😂 cinsiyet tahmini istedim ama maalesef yapmadı🙈 ikili test icin haftaya gel o zaman bakalkm dedi
Nurella2 Rnml 12 haftalikta gittiğimde kıpır kipirdi hiç durmuyordu çok hareketli dedi doktor. 13 te Kİiz dediler 16 da erkek daha bizimki belli değil 😊
Anonimane_150 Rnml cinsiyetiniz belli oldumu? Bende 10 haftalık hamileyim doktora gittim geldim. Aşırı kıpır kıpırdı. Kızım hiç böyşe değildi. Zaten erkek hissediyordum. Çok merak ediyorum acaba cinsiyeti ne diye. Kız olsada erkek olsada çoook mutlu olurum. Benimde bir ablam var. Annem gibidir. Bir kzıım daha olsun isterim. Erkek olsunda isterim evladın ayrımı mı olur 😂 neden bu açıklamalarıda yapıyorum bilmiyorum ama çok heyacanlıyım 🥰🥰