Ezgicrt Iremdemr şuan iyiyim Allah’a şükür ilacınızı düzenli kullanın düşüyor 39 haftamiza 2gun kaldı
Happy52 Benim normalde yüksek değildi ama hamilelikle yükseldi ilk hamileliğimde de 2. hamileliğim de de 🥰 4.7 çıktı sonra ilaç kullanmaya başladım şuan 1.7 ye düştü aynı dozda devam ediyorum.
Msym Iremdemr bnmde öyle cnm yüksekti 5:62 bile çıktı bi 3.28 oluyor 4 oluyor 2oluyor sürekli değişiyor gerçktn zor gebelikte çk kşide çıkıyrmş ilaçla kotmrl altna alnyo dedi doktr korkma diye