Sirine çok üzüldüm emin ol ben de aynı şeyi yaşadım çnk şu an çok ii anlayabiliorum seni.. ben de adetime göre 10 haftalık olmama rağmen ultrasonda 7 haftalık gözüküyordum içime doğmuştu ztn bi gün biraz kanamam oldu bekledik ama kesemin bozulduğunu öğrendim ve direkt kürtaja alındım üzüldük ağladık ama ne yalan söliyim kendimi harap etmedim çnk vücut sağlıksız olanı atıo senin için hep ztn hayırlısı ise ver allahım die dua ettim 🙏🏻 bi süre dinlendim kafamı dağıttım ve yaklaşık 3-4 ay snr tekrar hamile kaldım.. hep pozitif düşünmeye çalış dua et en yakın zamanda allah senin rahmini boş bırakmayacaktır en azından hamile kalabiliosun bu çok güzel bişe 🤗