Papiiii Kizlar nasilsiniz?Anlamadim her zmaan calisan makinem bu sefer sıkmadl icinde su kaldıı kiyagetler islak kaldi nedne boyle oldu acaba basina gelen varmi?Nasil duzeltee bilirim.Hangi tusuna basdim acaba bilmiyorumki basmasimda E3 hata kodu yaziyorr.
DevriminAnnesi Papiiii kazan da sıkıntı olabilir canım Körük lastiğine bak eğer çıkmışsa ondan kaynaklı da olabilir
Azizinannesi2 Papiiii bende internetten baktım elite diye marka çıkmadı makinada altındaki kalalım yer var onun altına iki üç tane havlu koy orayı aç eğer ki cekebiliyor saniz çekin gider borularına bakın muhtemelen bişey sıkışmıştır
Rapunzelinanasi Papiiii gider borusuna git şey sıkışmış olabilir. Altta bir yer var onu açın oradan bir şey çıkmazsa bile çorap gibi bir şey su borusunu tıkamış olabilir ki sorun buysa sizin çözebileceğiniz bir şey değil maalesef 🤷🏻♀️
Simy Papiiii muhtemelen alttindaki depoya bişe sıkışmış depoda ufak pervane var orayı açıp pervaneye bakmalısınız bişe sıkıştı ise sıkma işlemi yapmıyor makine yanlız açınca su ordan akacaktir bir leğen falan yada bezler koyup açın banyoda ise sorun olmaz ama mutfakta ise tüm mutfak su olur temkinli açmanız lazim
Rapunzelinanasi Papiiii LG, Vestel, Bosh gibi bir markanın elite modelidir o kuzum. Elite diye bir marka yok çünkü 🤷🏻♀️ Yurtdışında galan değilsen tabi
Papiiii Azizinannesi2 canim evet elite marka turkiye markasi degil o yüzden.İnternetden bakdim sanirim icinde birsey sıkışmış ola bilir asagidakii borcu yerini acip suyunu bosaltip icerisinde birsey vamri bakmak lazim sanirim bakalimmsimdi esim eve gelsin gostericsm
Papiiii Rapunzelinanasi yoo canim markanin kendi ismi elite yani turkiyenin bir markasi degill.Bizim bu markadan baska esyalarimizda var markasi boyle olsada islev ayni
isimyazmakzorunlumu Papiiii ben bir kez yastık alezi atmıştım defalarca sıkma yapmama rağmen hiç sıkmadı. Onu çıkarınca geri kalanları sıktı. Öyle bir şey olabilir.