Deletedmom_12 swetty_18 gecikmeyi bekle istersen Ben adetten 10 qün önce verdigimde 1.20 ydi ama gebeymişim yani
yagz34 Nur680 merhaba gönderiniz eski ama sormak istedim şu an sizin gibi aynı durumu ben de yaşıyorum gecikmem var ikinci günü bugün acaba ne yaptınız gebe kaldınız mı ondan sonra ya da
yagz34 Nur680 Betam da hep 2.0 sıfır çıktı bir adetten bir gün önce verdim bir de gecikmenin yani bugün ikinci gününde verdim aynı