[silindi] siz beğendiyseniz ve anlamında herhangi bir kötülük yoksa koyulabilir diye düşünüyorum. Bu gamze erçelin kızından sonra çok patladı bu isim sanırım ama güzel yani siz bilirsiniz. Fransozcada ‘ma vie’ şeklinde yazılıp mavi diye okununca ‘yaşamım’ ‘hayatım’ anlamına da gelebiliyor ama yazı anlamı öyle değil sadece telafuzu öyle duyuluyor