Yasemin585858 Kizlar 35 haftalık olduk bugün sol kasığımda bı ağrı var sancı gibi değil ama neden olur acaba yaşayan varmı bu durumu
taninmayananne Yasemin585858 29+2 sabahtandir ayni dertten muzdaribim. Bende burada bekleyeyim baska bir agrin falan varmi bende bel agrisi eslik ediyor belim boyle bacagimdan cekiliyor gibi oluyor.
Yasemin585858 taninmayananne başka ağrım yok sadece ayağa kalkınca agriyo hala gecmefi sabahtan beri var bu durum. Doktorumu aradım bebeğin başı baskı yapiyo normal bu durum dedi tek taraflıysa korkulacak bişey yok dedi. Ama hala geçmedi kaç saattir
taninmayananne Yasemin585858 ben dinlendim suan da iyiyim allah hayirla saglikla vakitlice kavusmayi nasip etsin
Yasemin585858 taninmayananne benimki hala geçmedi doktoru arıyorum bebeğin baskısından diyo. Aminn canım inşallah 🤲
taninmayananne Yasemin585858 yat di len bakalim hareketlerini dinle azalma veya artan bir agri hissedersen tekrar danis doktora
Yasemin585858 taninmayananne sabahtan beri yatıyorum doktor normal diyo. Bı geçer gibi oluyor ayağa kalkınca geri basliyo. Hareketli baya bugün kızım