Yeniden ve yeniden burdayim. Tam 12 ayi devirdik hic hamile kalmadim bu 12 ay icinde☹️Ondan once 2 kez kimyasal yasadim.Tum gereken tstler bana ve esime yapildi hic sorun cikmadi. Aksam artik kalbim dayanmadi sesle aglamaya basladim. Tuplerde tikaniklik mi var oysa gecen yil HSG cekildim. Yeniden mi gitmeliyim acaba? Tam 3 yildir beklemedeyiz. Ben cok yoruldum.