Seyma_nur1 Kızlar bu sabahtan beri regl ağrısı gibi ağrı var hiç geçmiyor dünde bel sırt ağrım vardı yorgunken olan bel ağrısı gibi . doğum belirtisimidir sizce?
Fasulyeninannesi- Seyma_nur1 Bende dun adet sancisi cektim bugunde karnim aciuo annemde yuru diyo guluyo herhalde bizim bebisler gelicek yakinda
Bebitooo Seyma_nur1 benimde aynı kuzum hem kasik hemde vajinal ağrım var kemiklerim çok ağrıyor 39+3 um ama bence hazırlık ağrıları açılmam var nstde çıkan küçük sancılarım var ama hala gelen giden yok
Selda0835 Seyma_nur1 valla ayın 16 sına kadar gelmesse yatış verecek doktor inşallah gelir bugün yarın
Selda0835 Seyma_nur1 valla suni sancı değil fitil vercez dedi açılma olsun diye dedi ama oda binevi suni sancı galiba
Seyma_nur1 Selda0835 banada 41 haftaya kadar beklicez dedi gelmezse suni verilicek umarım kendi sancılarımızla doğururuz 😊