Baho1 Haftada göbeğim sanki asagi indi midemde bi boşluk oluştu ve karnım yumuşadı bebeğin haraketleri iyi ama sert degil agrim sancım hiç biseyim yok sanki bebek karnımda yok gibi hissediyorum. Bu durumu yaşayan var miiiii
Sarahh Baho1 bazı günler insan çok hafif, rahat oluyor sanki hiç hamile değilmiş gibi . Endişe ediyorsanız bi doktora sorun
Gulzarstn Baho1 bende de aynı şuan pazartesi doktora gittiğimde sorucam hararetlerini dokununca hisseder oldum normal de canımı yakıcak şekilde hareket ederdi şimdi yok ama
Minigim38 Benimkide tam tersi sert oluyordu ama şimdi nefes alamayacağım şekilde taş gibi oldu hareketleri de azaldı 32 haftalık oldum. Hareketlerini ya sertleştiği için hissedemiyorum yada hareketi azaldı emin olamadım🥺
Baho1 Minigim38 Minigim38 karnımın yumuşadigini söyledim doktora onda bi sıkıntı yok sertleşmesi istemediğimiz durum olabiliyor dedi. Sende bi baktır istersen en azından icin rahat etmiş olur çünkü insan kafaya taktıkça takıyor bu durumu
Baho1 Benim içim rahat etmedi doktora göründüm çok şükür ultrasonda baktı gayet iyi dedi nts girdim sancım vs yok haraketleri normale yakındı ama sıkıntı yok dedi doktor. Rahat bi nefes aldım şimdi :)