Azizee Sevgili anne adayları hamiş sözcüğü bir tek bana mi tuhaf geliyor? Hamis anlam olarak da cok farkli. Hamileyim demek daha güzel değil mi merak içerisindeyim 🤔
Haticeyildiz Azizee gercekten cok komik ya benim okurken gulesim geliyo 😂😂 gebe veya hamile daha sempatik bence
deletedmom01 Azizee hamis kelimesini hic kullanmiyorum cok sacma bi kelime 😂 O yuzden hamileyim kelimesi daha guzel ☺
Esa Bence komikte değil saçma sanki yapmacık bi şirin gösterme çabası var kendime hamişi hiç yakıştırmıyorum hamileyim ben ama yapcak bişey yok kullanımı çok yaygın herkesin kendi fikri görüşü
crash Annelik kutsal ve çok özel olmalı. Sevimlileştirilmeyw ihtiyacı olmaması gerektiğini düşünüyorum. Zaten tüm anne adayları çok sevimli ve güzel oluyor cocuksulaştırmadan üstümüzde taşımak çok daha anlamlı olur. Kişi kendisine öyle hitap edilmesini isteyebilir ama ben kendi adıma bana “hamiş,gebiş vs “ seslenilmesinden memnun değilim;o tür yaklaşımlarda üstüme alınmıyorum 🙂 siz de öyle yapın.
baharclk Azizee Üff çok haklsn ya konuşma tarzı işte bazılarının, eleştiremeyiz herkesin zevki ama fikir söylemek gerekirse hamiş lafı banada çok gıcık geliyo mıç mıç o ne ya
EliFurkan Hamiş değil hamile, bebiş değil bebek, anniş değil anne, kociş değil koca(kabaca 😂). Tdk değilim ama en sinir oldugum konusma sekilleri mişli mışlı 😒 çok itici ve cocukca