anne96 hanımlar burada goruyorum 38. haftasında doguramıyorum gelmıyor yazıyorlar. bebekelrın genelde 40 haftalık zamanı olmaz mı neden 38 de gelmıyor dıyorlar. 40. haftada dogurmayan gelmıyor dıyebılır nedenını anlamıyorum 😅
gazetecimom anne96 bence çok bunaldıkları için. Mesela bana doktorum eğer sezeryan olursan 39dan önce almam bebeği, anneler 36. haftada haftaya al hocam diye darlıyorlar demişti🤣 son haftalar iyice ağırlaşıyorlar ya o yüzden olabilir belki🤣 hayırlı vakti zamanında gelsin tabi kimisi 41i geçiyor yine gelmeyince mecbur sezeryane alıyorlar o da apayrı bi durum
Tugeryekef anne96 bende anlamıyorum ilk kızımı 34de erken doğum yaptım çok sıkıntılar yaşadım hastalıklar atlattık anneliğimi dahi anlamadım oğlumu 39+4 de kucağıma aldım hiç bir sıkıntı olmadı şuan 35+im erken doğum pazartesi günü normal doğum yapcam suyum gelene kadar bekliyorum gelmessen pazartesi mecburen alcaklar 3 4 cm açılmam var doktor dayan diyor suni sancı veripte seni yormak istemiyorum hem bebeğin ciğerleri daha gelişsin dedi korkum var bi sıkıntı yaşar mıyım diye ama çoğu anne piskolojik 37den sonra doğum olsun istiyor ama ne kadar daha durursa okadar sağlıklı hatta doktorum bir bebek için 5 dk bile önemli diyor
Rapunzelinanasi anne96 ağırlaşıyorlar 😂 son haftalarda yorgunluk, bel ağrıları, kramplar, uykusuzluk gümbür gümbür geliyor 😂 e sıpanın da gelişimi aslında tamamlanmış olduğu için doğsun isteniliyor bence 🥰
Cananyildiz anne96 ben 36+2 haftalıgım cok zorlanıyorum oturup kalkmak yatmak hersey zor sağlığından endise etmek ve hersey hazir oluyor bebisi bekliyorsun bence bu sebepten dolayı kilosu falan yerindeyse insan doğurmak istiyor hemen 😂
Erva94 O kadar çok 37-38 de doğum yapan var ki insanlar doğal olarak 38 oldu mu gelmiyor diye düşünüyorlar 😂 ben mesela 39 buçuk oluyorum gelen giden yok 😂
anne96 gazetecimom ben de bebekler 38 de dogar sanıyorum artık ama 40 a kadar beklenmelı cunku zamanı var daha 😂
gazetecimom anne96 evet evet zaten 38den 42. haftaya kadar beklemek normal. Ama genelde Türkiye’de 40 haftadan sonra ya suni sancı veriyorlar ya sezeryan bi şekilde alıyorlar çocuğu
berceste5155 anne96 bende 38 haftalığım bende sizin gibi düşünüyorum daha doğurmak için zamanım var doğuramıyorum yazanları görünce acaba benim durumumda bir sorun var ben mi göremiyorum diye düşünüyorum belim ağrıyor yataktan kalkamaz oldum yerimden kalkınca ilk bir kaç adım atarken çok canım yanıyor ama bir an önce doğrayım da kurtulayım diye düşünmüyorum bebeğim geleceği zamanı kendisi bilir