Brgl Hanımlar sabahdan 10 dan beri kalp ağrım var ve ğöğüs kafesim yemek borum sakın komple kapandı acile gitsem ekg filan çocuğa zarar verir mi 14 haftalık hamileyim
Muhammedamine Brgl gitmen lazım tabiki hamile olduğunu söylersen ona göre muamele ederler geçmiş olsun canım
anneaday Brgl iki ay once nabiz yuksekliginden ekg ve eko cektirdim kendi kadin dogumcum yonlendirdi hicbisey olmaz dedi buda bi ultrason zaten dedi cocuga zarari yokmus
Irmakdkm Brgl akşamları ben öyle oluyorum kalp atışımı kulaklarımda duyuyorum dün acile gittik ekg çekildi şükür bişey çıkmadı ama doktoruma söylücem gittiğim zaman sizde ihmal etmeyin. 8 haftalık hamile olduğumu söyledim
Muhammedamine Brgl bebeğini yok sayamazlar canım ona zarar verecek birşey yapacaklarını sanmam ama sen iyi olmazsan bebeğinde iyi olamaz birde böyle düşün hastaneye git