Rby01 Gamzeygc benim ilk iki gün oldu sonra pek birşey hissedemedim bugün 6.gunum adet ağrısı gibi ağrım var
Hadya Bende de hiiiic belirti olmadi🤣Bosuna belirtim yok diye kendinizi uzmeyin,zira hic belirtisiz 14 haftalik hamileyim suan.