Ylz13 ılk oglum da 41+2 26 kılo almıstım ama dogumdan 1hafta sonra 12kılom gitmisti 2yıl sonra suan yanı 2ncıyı hamıleyım 88kılo ile basladım suan 33 haftalık hamıleyım 90kıloyum ben almamısım kılo henüz bebek almıs ama hemen hemen hergun yürüyorum galıban ondan ılk doğumumda yan gelıp yatmıstım