Baybars98 Kızlar eşim memur dolayısıyla her gün tıraş oluyor. mat3 vs kullanıyor. makina almak istiyorum ama sinekkaydı yapıcak kadar iyi olmalı. Sizce makina iyi mi yoksa kullanışsız mı olur? Philips oneblade düşünüyorum ama tavsiye verir misiniz?
TeoMom Baybars98 Şunu tavsiye ederim canım diğerleri güzel traş etmiyor eşim senelerdir bu modeli kullanıyor ve çok memnun🥰 https://ty.gl/0u4ia2mvmp
Nazendegelincik Bende bekleyeyim buralarda ama benim eşimde Philips vardı bi ara hala çalışıyor mu bilmiyorum ama yinede tras bıçağı kullanıyor şuan.
mylittlebabym Benim eşim de Philipsin en kalitelisini aldı ama hiçbiri sinek kaydı yapmıyor. İki üç günde bir berberde ustura ile traş oluyor.
Senazeynep34 Braun almıştım eşime ama oda sinek kaydı gibi yapmıyor. Ama Allah’tan benim eşim köse gibi çok sert ve çok fazla yok 😃 bebeği rahatlıkla öpebilir. Cilt temizliğini düzgün yaptığı sürece