irem01 Haticeeklyc ben henüz doktora hiç gitmedim şuan 4.3 günlük. Bir iki hafta bekliyim gideyim diyorum kalp atışını da duyarım. Zaten burda hastaneden randevu bulmak çok zor
Dilan246 Esrauysal Valla sırf ücret ödemeyim diye hiç zorlanmama gerek yok para kurban olsun bana bebeğime 😂😂
Dilan246 Esrauysal Allah yardımcınız olsun inşallah 😘💜 sağlıklı olsunlar da dayanırsa bazı şeylere mecbur
Ebruli91 Esrauysal ben 32.haftadayim içiyorum kan ilacı d vitamini decavit magnezyum maşallahı var decaviti yemekten sonra iç hatta boğazına doğru parmaginla ilacı iç hemen suyu iç gidiyor ilac
Ebruli91 Esrauysal ee fazla decavit bana da fazla gelir cocugum vitamin deposu dogar mazallah iç kiz ihmal etme çocuğun vitaminsiz olur şaka bir yana başka ilac yazdır kendine icemiyorsan
Esrauysal Ebruli91 bugün içtim bakalim gidince diyeceğim hergun icemiyorsam da iki günde bir üç günde bir içsem olurmu yoksa başka verin derim
D_Banutoklu Esrauysal Ha anladım işte o bahsettiğim vitamin takviyesi boyut olarak da küçük her anlamda rahatlıkla kullanabilirsin☺️
Eren_umay2 Esrauysal işte o kadar vitamini ancak sıgdırabilmişler demekki😅😅 doğuma kadar kullanılacakmış daha var dogumada🙈😁
Ceren67 Esrauysal bence iç mükemmel bi hap hiç aksatma sadece hamileler için üretilmiş sporcular bile kullanıyor içinde d vitamini bile biraz da olsa var eğer çok iyi bir Yemen varsa iştahın iyi 3 öğün yiyorsan o zaman gerek yok
Esrauysal Ceren67 kuzum yiyorum içmeyi çok istiyorum da vallaha içemiyorum ya bugün içersem yarın içemiyorum öbürgün içiyorum hergun içemiyorum faydası olurmu