Esrauysal anlıyorum seni aynı şeyleri bende çoğu kez yaşadım ziyan ettiğin hap bile oldu ama zorla içmek zorundaydım tekrar içmek için çabalıyordum içmediğim gün olmadı bebişlerimiz için mecburuz içerken hap içiyormuş gibi düşünme 😅 kendi kendine şeker içiyorum die düşün yoksa içmek çok zor oluyor ben öyle yapıyorum 😀😀