MMelissaaa- Duyguuu-06 hamileyken yüksek çıkması çok normal. Sadece her ay düzenli dahiliyeye gidip kontrol altında olmak gerekiyor ve düzenli ilaç kullanılıyor
Hadya Hamile kadinlarin buyuk cogunlugunda oluyo maalesef,ilac ve duzenli tahlille kontrol altina aliniyo.