Zmra10 Masallah bende 37 +1 haftalggız bebegım dogum pozısyonunda fakat nstde sancım felan ckmıyr Ama kasılmalarım agrılarım cok oluyor zaten öecburı sezeryan olacagım 19 unda saglıkla kucaklarımıza alalım ınsalah bızımkıısı normalde olsaydı doktorum bu kız cok gec gelırdı dıyor 😂 gelesı yok yerınden memnun hanfendı😂