Korkma içini rahat tut. Öncelikle Allah’ın dediği olur. Aynı senin döneminde 7+4 de kahverengi akıntım vardı. Progestan kullandım kesilene kadar. Yaklaşık 7-8 gün sürdü. Fitil olarak kullan doktor verirse mutlaka. Ağızdan kullanma. Daha faydalı. Bana ekstra bide iğne vermişti. Bir sıkıntı olmadı. Çoğu gebede bu durum oluyor. İnş iyidir minnoş