Irem88- iyi geceler canım. Müsait olunca hemen yazayım dedim. Totem yaptım demiştim ya ben. Ehliyeti kazanıp akşamına doğururum diye. Cumartesi ehliyeti kazanamadım ama o gün başlayan sancılarla pazar gününün gecesine doğurdum. Cuma sancım vardı akşam acile gittik isterseniz yatış yapalım dediler bende yok dedim zaten hastaneye 5 dakikalık mesafe var bişey olursa hemen geliriz dedim imza atıp çıktım. Neyse pazar günü hareketleri takip ediyorum sürekli ama sancım gelince artık belimede vurmaya başlamıştı, sancılar yarım saat 40 dakika yada 10 dakikada bir geliyordu düzenli değildi. Ama yinede acaba diye düşündüm neyse bu kezde pazar akşam gittik yatış yapalım çünkü doğum olabilir dediler saat 21:30 gibi yatış yaptılar, tabi ben daha doğurmam ya falan diye düşünüyorum, bir saate yakın nstde kaldım sonra doğum servisine yatırdılar. Ordada yarım saat falan nstde kaldım. Ağrılar düzenli çıktı o yüzden suni vermediler. 12ye doğru sancılar çoğaldı. Ablam ebe-hemşire o yüzden bana birkaç tüyo vermişti. Sancı gelirken beraber burnundan 4 saniye boyunca nefes al 4 saniye tut ve 4 saniyede ağzından bırak dedi. Dediğini yaptım sancıların hepsini o şekilde karşıladım. Ağrılı ama rahattı. Sonra açıklık ne kadar oldu diye hemşireyi çağırdım yatağa oturdum ıkınma hissi geldi sonrası hemen ebeler geldi 12de başlayan sancılarla 2:25te doğurdum. Kesi atmadılar ama ben orda dediklerine tam olarak uyamadım ıkınma dediler ıkındım o yüzden yırtılma oldu sadece 3 dikiş attılar. Yinede kolaydı güzeldi ❤❤ o gün zaten ayağa kalktım çok şükür 🥰