Tazeannes Merhaba ikiz anneleri bebeklerinin ikisini de kaçıncı haftalarda farkedildigini yazabilir mi 5+3 hamileyim ilk keseyi gördük ikincisi bulanık haftaya netleşir dedi doktorum içim içime sığmıyor iki kaybim vardı Rabbim acimi dindirdi çok şükür
Tazeannes Teşekkür ederim inşallah net bir şekilde görürüz bebeklerimizi ben de haftaya gidicem tekrar
Tazeannes Çok teşekkür ederim merak ettiğim ikincisinin biraz bulanık gorunmesi yada geç görünmesi normal mi sizde de öyle mi oldu
Lil Evet evet benim de önce 4. Haftada birini gördük ertesi hafta 2. Kesecik görünür gibi oldu ama çok küçüktü ilk görünen 8mm olmuşken ikincisi daha 4mmcikti. doktorumuz haftaya kalplere geldiğinde emin olalım demisti ve sonra gorduk ve duyduk biri 6+3 diğeri 6+1 imiş 🤗 o geçmek bilmeyen zaman tek çare dayanmaya çalışın 😀
Tazeannes 6.haftadayiz biz de Çarşamba günü gidicez inşallah kalp atışını duyarız yada en azından ikisini de net görürüz sağlıkla gelsin bebisleriniz 💞