Canım bendede gec döllenme var 36+. Haftamda olmam gerekirken 34+6 haftalığım korkmaya gerek yok, bendede b12 ve demir eksikliği var b12 icin haftamdan dolayı birşey yapılmamışdı ama demir ilacı kesin kullan ben kullanmadım hamilelik anemisi oluşdu kan takviyesi taktırmam lazım