Agdaya neden gitmedinizki ben 34 haftamda gitdim simdi 37+6 im suan benimde belim agriyor ama bel agrisi doğum belirtisi olmaz yatip istirahet edin normal agrilar beden kendini doguma hazirliyor galiba. Bu arada ilk işiniz agda ve cantanizi hazirlamak olsun evin temizligini birileri yine yaparda dr 38 39 desede bebek iste her an gele bilir hazirlikli olmakta fayda var :)