bende 36+1de doğum yaptım canım 33+4 de yaşlanma başladı sürekli kontrole gittim ciğer geliştirici yapıldı 4 doz, en son doktor yine kilo almamışsa doğuma alalım dedi ve evet kilo almamıştı ve kalp atımı zayıflamış su da eksilmişti hemen doğuma alındım 2. 5 kg doğdu 2. 2 e düştü küveze alınmadı. Ciğer geliştirici yapılmış sanada inşallah solunumdan dolayı küveze almazlar iğnenin birkaç gün içinde faydasını gösterdiğini biliyorum. Bir de mama kullanırsan eğer doktoruna aptamil prematili sor uygun görürse kullanırsın benim kızım o mamayla 40ında normal olması gereken kiloya çıkmıştı 4. 5 kg olmuştu sanırım yanlış hatırlamıyosam