Mlssaseker Kızlar 26. Haftamdayım ve suyum sızdığı için hastaneye yatışım yapıldı. Bir gün önce crp 26 iken bu gece 33 çıktı. Günde dört kez antibiyotik iğne yapılıyor. Böy bi durum yaşayan bilgisi olan var mı? Çok korkuyorum erkendoğum yapacağım diye
ZeyneOyku Haftada crp 110 çıkmıştı. 3 gün sonra tekrar baktırdım düşmeye baslamisti. Doktor kontrolünde kullandığın ilaçlar iyi gelecektir korkma birşey olmaz şuan 29+1 deyim. Çok şükür bir sıkıntı kalmadı 🌼💙