Kızlar lütfen okuyorsanız yazın ben yatakta dönerken ayağa kalkarken karnımın sağ tarafında çok tuhaf bir şey oluyor bebek hareketi olmadığına eminim (13+4) olsada öyle olmaz sanki birden bir taş değiyor bilmiyorum nasıl anlatılır bu lütfen bunu ne olduğunu bilen yaşayan var mı