merhaba güçlü kadınlar ailesi,
bunların hiçbiri aslında yatırım önerisi değil benim yaptıklarım. çoğu kişi fikir almak için yazıyor kendi fikirlerimi paylaşıyorum
bunu nasıl yapacağınızı daha yetkin birinden duymak isterseniz, fikirlerini öğrenmek isterseniz Youtube da Cihat çiçek var izleyin lütfen. ekonomi gittikçe kötüleşiyor faturalar boylarınızı aştı, her birinizin çocuğu, çocukları var. okul vakti geldiğinde masrafları 10a katlayacak. tek amacım bilinçlenmeniz size yardımcı olabilmek.
bir bebeğim yok gebelikte kısa vadede düşünmüyoruz, düşünemiyoruz yatırımımız henüz yeterli olmadığı için…
uzun zamandır forumda geçim derdi ile ilgili başlıklar arttı, farkındalığı da arttırmak için nasıl yatırım yapabileceğiniz konusunda belki yol gösteririm kendi fikirlerimi oaylaşırım diye sizlere öneride bulunacağım.
kredi kartı ile yatırım; kredi kartınızdan altın alın, kredi kartınızda boş kalan 100 tl lik yeriniz dahi var ise internet bankacığlığınızdan da altın alabilirsiniz, ya da gümüş. kredi kartınızdan nakit çekebiliyorsunuz, çektiğiniz nakit ile yine gümüş ya da altın alabilirsiniz. bunların hepsiniz evinizin harcamalarından arta kalan paradan yapabildiğiniz kadarıyla bahsediyorum. böylelikle kredi kartınızın limiti yükselecektir. ne kadar çok harcar ve asgarisini ödeyebilirseniz kartınızın limiti artar. enflasyon sürekli arttığı için borcunuz her defasında kuş kadar kalacak.
paranızı asla nakitte tutmayın, tl de tutmayın mümkünse uzun vade için altın alın. işçiliksiz bilezik alın, gram altın alın. belki 3 ayda bir alabilecekisniz ama alın.
kredi çekebilirseniz çekin asla ama asla keyfe harcamayın, yine altın yatırımı yapabilirsiniz ama bu sefer fiziki, yani mümkün mertebe fiziki alın. bu devirde bankaya bile güven olmaz. emin olun 1 sene sonra birikiminiz 2 katına çıkacaktır.
tekrar söylüyorum ödeyebileceğiniz kadar borcun altına girin fazlasına değil.