Minikpopo Kızlar merhabalarr ✋🏻😊 Sizlere bişey danışmak istiyorum. Biz ev almıştık ve evimizin teslim süresi eylül başıydı. Ama teslim edemediler ve benim doğum kasımda. Kasıma da yetiştirmeyeceklermiş. Biz de eşimle biten bloktan ev almaya karar verdik ama en üst kat yani 9.kat var elimizde şu an. Şu an 30 haftalık hamileyim. Taşınana kadar 32 33 falan olurum büyük ihtimalle ☹️ En büyük sorunumuz henüz asansörler takılmamış. Ve aralık ayına kadar da takılmaz diyorlar. Yani ben 9.katı alırsam şimdi hamileyken sorun değil belki bir iki defa çıkar inerim ama doğum zamanı ne yaparım diye düşünüyorum 😥 Sezaryen olucam ve 9.katı nasıl tırmanıcam. Yapabilir miyim sizce ? Ya da bir sorun oluşturur mu çıkabilir miyim ?? Sizin fikriniz ne acabaa ?? 😫😫
deletedmom351 Minikpopo Sezaryen sonrası oturup kalkmak yatmak yürümek biraz zor merdiven çıkarsın ama çok zorlanırsın dikişlerine iyi gelmez
Esomami Minikpopo sikinti yapma cnm bi hastanexdonusu cikarsin zaten 1 haftaya toparlancaksin bence tasin bebis dogana kadar yeni evine gelsi n:)
Muhasebeci Minikpopo camım benim evim 3. Katta yemin ediyorum ölüyorum sanıyorum eve çıkana kadar şu an 33 haftalık hamileyim bebek kilo aldıkça daha da zor oluyor merdiven çıkmak , yürümek vs
Minikpopo Esomami ay evet ben de öyle düşünüyorum yeni eve yeni bebiş yeni hayat diye ama az da değil 9 kat yani 😓
Dodoveannesi Bence bekle. Ne zaman teslim edilirse o zaman alırsın. 30. Haftada taşındık. Boya, tadilat, yerleşme derken kendimi de bebeğimi de riske attım. Rahim kısalığı 1 cm e indi. Erken Doğum riskim var şu an. Hem en üst kat diyorsun. Çok zor olur asansörsüz.
Minikpopo Dodoveannesi allah korusun canım dikkat etseydin keşke ben elimi hiçbirşeye atmam yani attırmazlar. Evimi aileler toplar aileler yerleştirir kimse bana izin vermez zaten ben de yapmam ama ne bileyim kafam çok karışık işte 😢
Esomami Minikpopo canim bikere cikcKsin okadar dusunme bence olmadi kucagina alsin 2kisi cikarsin seni ne diim :):) bende sezeryanim 1. Gene sezeryan olcam ama bikereden bise olmaz die dusunuyirm
Dodoveannesi Minikpopo bizim aileler 2000 km uzakta olduğu için her işi kendimiz yapıyoruz 😊 temizlik falan neyse de sezeryan ile 9 kat nasıl çıkılır tahmin bile edemiyorum
Minikpopo Esomami biraz intihar etmek gibi bir durum olacak ama yine de değer diyorum ama işte bakalım hayırlıysa olur napalımm 😥
Pinar38 Minikpopo doğum sonrası bi evet gıderken çıkacaksın zaten sonra bi kaç güne toparlanırsın taşınmak mantıklı
Denizpekdal Üst kat soğuk olur. Ve ben kaynanamgilin evi 5. Katta. Asansör yok diye aylardir gitmiyorum. İlk zamanlar gittiğimde bile nefes nefese kalirdim. Bence de bekle. Onlarınki de en üst kat ve yazları çok sıcak kışları da çok soğuk oluyor.
Minikpopo Denizpekdal benim kayınvalidemlerin evi 3.kat onlara gittiğimde bayılacak gibi oluyorum ama buraya bir kere çıkıcam bide kontrollerde inip çıkarım dinlene dinlene yavaş yavaş diye düşünüyorum aslında 🙄
ArzuGl O eziyeti çekene kadar kendi evinin tamamlanmasını bekle bence. Taşınmana yardım ederler bi şekilde hallolur ama sezeryanlı halinle 9 kat taşıyamazlar seni.
deletedmom6295 Minikpopo islanı var mı taşınacağınız bloğun bu daha büyük problem çünkü iskan alınana kadar elektrik su doğalgaz fahiş fiyattan ödersiniz
ilknremrh Ben 4 . Katta oturuyorum biri çağırsa 100 defa düşünüyorum gitsem mi diye en sonunda otur evinde diyip oturuyorum 😂 sen kendine güveniyorsan taşın tabi ama merdivenler çok zorluyor 😐
Minikpopo ilknremrh yani öyle ama şu an ki evimde doğum yapmak istemiyorum nefret ediyorum bu evden de bulunduğu mahalleden de 😫
Muhasebeci Minikpopo daha önce iki Sefer ertelendiyse gene ertelenir gibime geliyor rabbim hakkımızda hayırlısı ne ise onu nasip etsin 🤲🏻
Flz Minikpopo ben de sezeryan oldum 18 gün oldu sadece ilk 2 gün zorlandım canım şuan koş desen koşarım o merdivenleri 🤗
Minikpopo Flz ay maşallah Maşallah ❤️🙏🏻 Ne güzel inşallah ben de öyle olurum da bu kadar dert ettiğime değmez 😓