Aselinannesi3 C1-bebek Haftaya 20. haftalık olucaz bende giricem ilerleyen zamanlarda tekrar girmek istiyorum bakalım🤗 Hayırlı haberler alırsınız inşallah🤗👼
kuzucumoglum C1-bebek ins bebiş iyi olsun sağlıklı olsunda birdahaki sefere görürsün bende girdim bugün çok şükür Allah’ıma normal dedi olası durumlar olur oda doğumdan sonra belli olur dedi ins bebeklerimizi selametle alırız kucağımıza🙏