Merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim. 2tıldır çocuk istiyoruz. 1,5 sene önce eşim varikosel ameliyatı oldu. Benimde ploraktinim yüksekti ilaç ile kontrol altına alındı. Eşim değerlerin yükselme var ve bu değerlerle hamile kalabilirsin dedi doktorumuz, fakat hala sonuç alamadık. Artık tüp bebek yada aşılama düşünmeye başladık ama özellerde de fiyatlar çok pahalı. Ev kredisi ödüyoruz falan derken özelde yaptıramıyoruz. Sizler bebek aşamasında neler yaptınız ? belki sizlerden güç alırız