Sumeyyeabdi Uyku tutmadı oğlumla erken uyuyunca 27 haftalık olduk anneler 00.00 dan sonra patlıcan olmuşuz kızımla ❤ cok şükür güzel geçiyor ama şu mide yanmam da arasa olmasa nasil geçiyor bebislerinizle günler 🐣❤
TeoMom Sumeyyeabdi 10 günümüz var bizim de 3. Trimester için ama mide yanması şu anlık yok sizin ne zaman başlamıştı
Deletedmom_12 Valla bende mide yanmasi cok cekiyorum 🥺🥺 25 haftaligiz 3.trimistere az kaldı acaba saçlımi oluyo oyle diyolar
Sumeyyeabdi Deletedmom_12 bende öyle biliyorum csnim ama doğru mu bilemem artık dogunca gorec3z 😃 ama oğlumda hatırlamıyorum hic böyle yandığını oglumda 4 yaşında
Sumeyyeabdi TeoMom 20 den sonra benimki ara ara oluyor canim zaten çikolata kakao yaramazmış pasta yaptıydım b8r dilim yedim yandı midem