kivirciikk Merhaba 26 haftalık hamileyim ve oğlumun ismine bir türlü karar veremiyoruz ben Erim istiyorum eşim Polat istiyor ikisini birlikte koyalım dedik fakat onun bulduğu ismi ben benim bulduğum ismide eşim sevmedi bir türlü karar veremiyoruz. Farklı isimler önerebilir misiniz acaba ?
detetedmom404 Rasev çok fazla olmasa da türkiye de de kullanılıyor bu hani anlam olarak insan oğluna kocam ismini koyması manasız geliyor ama kulağa da çok hoş gelmiyor mu ya😂 kivirciikk
deletedmom351 kivirciikk Kusura bakma ama ikisi de olmaz bence daha normal isimler bulun derim bunlar söylerken bile değişik geliyor insana
kivirciikk Rasev bende erimi anlamı için istedim sevgi anlamına geliyor ama eşim sevmediği için başka bir isim arıyorum 😐
Rasev detetedmom404 bende koymam mesela🙊ama arkadas koymak isdiyosa koya bilir tercih meselesi benim kizimin isminide kim duyuyosa bu ne isim diyo🙊
deletedmom351 kivirciikk Yani ben mehmet yağız koydum oğluma bana göre klasik isimler daha güzel tabii bu göreceli bir şey ben öyle değişik modern tarzda isimleri beğenmiyorum çok.
Baharonder Kizlar bende 28 haftalik hamileyim oglum olucak babasi aziz arif diyor herkez kimin adni koydunuz diyor cok uzuluyorum anlami cok guzelde millet bi susmuyor
Rasev Baharonder bos verinya ne derlerse desinler siz isdiyosaniz koyun :)kime ne sonucda sizin bebeginiz
detetedmom404 [bilinmeyen] böyle bi şok yaşamaktan çok korkuyorum ya ben en başından kız hissettim yani öyle umdum kızım diye sevdim hep ikilide erkek olduğunu öğrendik artık erkeğe alıştırdım kendimi içimde ki kızdı ama bi süpriz daha yapmaz inşallah bende şaştım😂