Eveet sonunda kendi doğum hikayemi yazmak nasip oldu ❤️
6 Eylül sabahı saat 09.40ta dünyaya gözlerini açtı güzel oğlum 💜 öncesi ne kadar zor geçerse geçsin onu kucağıma alıp mis kokusunu içime çektiğim anda unuttum her şeyi 😊
3 Eylül akşamı kasılmalarım başlamıştı ama yalancı sancılardı biliyordum. Dakika tutuyordum bazen 15dk arayla bazen 25-30 dk arayla geliyordu ve şiddetli değildi. 4 Eylül günü dışarıya çıkmıştık eşimle ve biraz yürümüştüm. Ama yürürken zorlanmaya başladığımı hissettim yine kasılmalarım oluyordu ve yine yalancı kasılmalardı biliyordum ama şiddetli hissediyordum doktoruma yazdım acile gelin nst çekilsin ona göre bakalım duruma dedi. Tamam dedim acile gittik nst çekildi ve sancılarımın henüz başlangıç düzeyinde ancak olduğu ve şiddetinin çok yetersiz olduğunu söyledi nöbetçi olan ebe hanım. Doktoruma nst sonucu gönderildi ve o da aynı şeyi söyledi. Ebe hanım beni muayene etti ve açılmamın yalnızca 1 cm olduğunu ancak %60-70 kadar silinmem olduğunu birkaç gün içinde doğumun olabileceğini söyledi ve eşimle birlikte eve geldik. O gece ilişkimiz oldu doğumu tetiklemek için ebe hanım önermişti. Sabah uyandık evi temizledik birlikte sonra dışarıya çıktık biraz yürüdüm sonra doktora kontrole gittik yine nst çekildi ve yine sancılarımın çok az olduğunu ve bu sancıların şiddetlenmesini bekleyeceğimizi söyledi tamam diyip eve geldik. Akşam kuzenimin kına gecesi vardı oraya gitmek için hazırlanacaktım ancak kendimi hiç iyi hissetmiyordum sancılarım hem sıklaşmış hem de şiddetlenmişti. Akşam saat 18.00 civarında sancılarım düzenli ve şiddetli gelmeye başladı. Hemen sıcak bir duş aldım elimi karnıma koyup oğlumla konuştum. Pilates topunda biraz oturup kalça hareketleriyle esnemeler yaptım. Saat 20.00 civarıydı ve dayanamıyordum artık. Eşime söyledim hastane çantasını al gidelim ben dayanamıyorum dedim. Akşam 20.30 gibi yatışım yapıldı. Öncelikle nst bağlandı sancım biraz daha artmış görünüyordu ebe hanım vajinal muayene yaptı ve açıklığın 3 cm ve silinmenin %80 olduğunu hızlıca açılmanın olabileceğini söyledi. Ancak sancılarımın şiddeti istenilen düzeyde artmıyordu. Hastaneye gelir gelmez Meryem Ana otunu suya koymuştuk. Saat gece yarısına geldiğinde yine nst çekildi ve yine sancılarım çok az görünüyordu ve ben buna hayret ediyordum çünkü çok fazla sancım vardı ve ağrıdan duramıyordum. Gece 2de yine nst çekildi gece 4te hem nst çekildi hem de ebe hanım yine vajinal muayene yaptı ve açıklığın 5cm kadar olduğunu söyledi. Sabah 8e kadar bu şekilde devam etti. Çok fazla sancı çekmiştim ve çok yorulmuştum ayakta duramıyordum yorgunluktan tüm vücudum titriyordu. Sabah 8 gibi doktorum geldi ve muayene yaptı. Açıklığın tam olduğunu söyledi ve suyum gelmemişti artık amniyon kesesini açması gerekiyordu. Keseyi açtı ve içimden sıcak bir su boşaldı. Sonrasında masadan kaldırıldım ve artık bebeğimin gelişini beklemeye başladım. Çok sancım vardı canım çok acıyordu ama sabrediyordum. Son dakikalardı hissediyordum. Yeniden doğumhaneye geçtim ve ebe hanım beni yine muayene etti ve artık bebeğimin gelmek üzere olduğunu söyleyip doktorumu arayıp çağırdı. Doktorum geldi ve 3-4 doğru ıkınma ile oğluma kavuştum çok şükür 💜 5 tane dikişim var biraz acıyor ama onun dışında sağlığım yerinde şükür. Kendi ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum. Ancak bebeğim şu an kuvözde ve tahminen bir 3 gün daha kalacak. Onun için sütümü sağıp götürüyorum günde 3 kere. Durumu gayet iyi çok şükür ki ❤️