Senadgo Kızlar 39+1 hele ki oğlan çocuğu için daha erken diyebilirsiniz ama ben fena bunaldım, post açınca doğuranları görüyorum hadi bakalım ya tutarsa ?? 😀😀
Hazal631 Senadgo 39+1 sen slm benimkide erkek ama gelmiyor korkuyorum 😨 doktor Cuma’ya kadar bekle dedi eğer olmazsa cuma akşama doğru suni sancı verecekler ilk doğumum yurtdışında yaşıyorum buraya göre 4 kilo iri bebek oluyor daha fazla beklerse bebek sahada büyücek Cuma’ya kadar gelir inş sancı
Kader66 Senadgo benim 40+5 te gelmeyen kızım bugün nst çekildik bi kere çıktı sanci 2 cm açılma var ama yumuşamış dedi ebe gelmek istemiyor daha galiba 😂 boş yere muayene oldum bide ya 🤭
68Tazeanne Sözde kız bebeleri de erken gelirdi ama bizimki 38+5 oldu hala gelen giden yok. Yeri rahat diye düşünüyorum
Busraaksel Senadgo 1 haftadır 3 cm açılmayla geziyorum o kadar şey yapıyorum hala aynı hiç devamı gelmedi 😂
Senadgo Busraaksel oh maşallah devamı çabucak gelsin ben açılmamı falan hiç bilmiyorum ama artık squatların hurmaların çayların haddi hesabı yok yettiii😀
Senadgo Hazal631 oyy maşallah ne güzel büyümüş 🧿 daha 1 hafta var inşallah kendi sancısıyla gelir o güne dek bol yürüyüş hareket devam bence