Kızlar iyi geceler biz artık 37+4 olduk az kaldı nasipse herşeyimiz hazır yalnız kapı süsü magnetler ve çikolata kolonya da kararsız kaldık, eşim bana bıraktı daha zevkliyim diye ama trendyol da çok beğenmedim internet sayfaları da güven vermiyor elden yaptıracak da kimseyi bulamadım bide güzel annelerime sormak istedim memnun kaldığınız set halinde olabilir ayrı ayrı olabilir güvenilir bi satıcı varmı? Varsa önerilerinizi bekliyorum 🌼