Merhabalar danışmak istediğim bir konu var bundan yaklaşık 6 sene önce üniversitedeyken merdivenlerden düşmüştüm 3-4 defa belime o düşme anında darbe almıştım. Doktora gittim ddisk kayması olmuş demişti daha sonra Ankara’ya ailemin yanına geldiğimde farklı bir doktora gittik ama hatırlamıyorum bel fıtığı mi dedi ne dedi :( emaar cektirmistim belgesini bulamıyorum :( ama doktor fizik tedaviye yönlendirmisti beni bir ay gittim o zamandan beri belimde vs hiç bir ağrı olmamıştı. Şimdi problem şu 8 aylık hamileyim şuan normal doğum olarak gozukuyor ama bel fıtığı varsa eğer bir sknti teşkil eder mi kafam çok karisik :(