Umay255 Aklıma takıldı gece gece şimdi ben 25+4 haftalık gebeyim kaç aylık oluyo doğuma ne kadar kalmış olur beynim yandı 🤣🤣 güzel annisler bilgi lütfen
DilanK Doktorum hep gebelikte aylık olmaz haftalık olur der:) ama bizler hep aylık olarak söyleriz tam 6 aylıksın şuan diyebiliriz :) 40. Haftan olduğunda doğumunda gerçekleşir inşallah :)