meleklerin_annesii Sorum yukarda kızlar her saat bişey aşeriyorum yada canım istiyor , aşerip ermediğimi anlayamıyorum sizde durumlar nasıl ? Bide bi ekşi istiyor bi tatlı bi tuzlu bi baharatlı 😂😂😂😂 kafayı yicem miğdem çöp oldu iyice
Zuleyhadere25 meleklerin_annesii 34-5 olduk halen daha hiçbişey aşermedim günlük hayatta da tatlı istiyodu canım şimdide aşermk nasıl oluyo acaba 😄 ben mi bilmiyom yoksa
Sleepless_Mother meleklerin_annesii yok valla 😅 asermiyorum canım ilk hamile kaldığımda üzüm çok istemiştim geçenler de de acur çok istiyordum rüyama giriyordu resmen onu da yedim bitti 😅
Hulus meleklerin_annesii valla 34 haftaligim aşerme gibi durumum hic olmadı aksine hersey sanki çok tatsız cok tuzsuz yaşamak için yiyorum 😑
mertveannesi2211 meleklerin_annesii yarın 30 haftaya giricem ama hâlâ asermedim hamilelikten önce canım çok şey ister dayanamaz alır yerdim hamilelikte hiç o bile olmadı keşke bir kere asersem o duyguyu da tatsam nasıl bir şeymiş diye dua ediyorum 🙂
meleklerin_annesii Zuleyhadere25 ben bide merak ediyorum acaba canım bişey istediğinde aşermiş mi oluyorum
Mer93 Bunlar aşerme değil canınız istiyor sadece normal zamanda da olur ben aşermeyi hamilelikte yaşamadım ama normal zamanda hep yaşıyorum anlatayım hemen. Herhangi bir yemek düşünün onun tadı ağzınıza geliyor yada burnunuzda onun kokusu oluyor sanki yemek orda pişiyomuş gibi çok yoğun bi istek onu yemek istiyosunuz en kısa zamanda :)
meleklerin_annesii Mer93 aynen öyle oluyor bi 10 dk önce aklımda hiçbişi yok canım bir ekşi bişey istedi anlatamam aniden olunca dedim ki heralde aşerme bu oluyor