Tuaesug Rabianurbudak 38 erken 40 asdoğru oda alttan yapılan muayene suni almana elverişli durumdaysa yaptır
Ayse3400 Deletedmom_7 benim de bu randevuda çıkmış olsaydı alttan muayne edicekti çıkmayinca bu haftaya erteledi 39 a yani. Belki dogumu tetikleriz dedi. Carsamba randevum bakalım hayirlisi 🥲
Deletedmom_7 Ayse3400 Sanırım ben doğuma kadar çatı muayenesi olmayacağım Yani nst’de sancı çıkmadığı sürece yapmayı düşünmüyorlar
Deletedmom_7 oznuroznur07 anca doğum olacağını doğum sancısı görürse nst’de öyle yapacakmış çatı muayenesi
Aminegokce Ayse3400 off bende ilkinde suni ile doğum yapmıştım şimdi aklıma geldikçe korkuyorum yine almak istemiyorum araştırıyorum neler yapılır neler edilir diye