Katze8sirac Bugün doğum yaptım ama küveze aldılar solunum sıkıntısı var dediler demin de aradık geldiğine göre çok iyi filan dediler ama kaç gün kalır hiç bir fikrim yok ne zormuş evladın kollarında yok karnında yok böyle bi durum yaşanınız var mı ?
D_Banutoklu Katze8sirac En kısa zamanda kucağınıza alırsınız inşallah. Bu süreçte kendinizi toparlamaya özen gösterin bebişinizi kucağınıza aldığınız vakit onun size güçlü şekilde ihtiyacı olacak😌
Panikanne Katze8sirac öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏 kaç haftalık dogmustu bebeğiniz acaba kaç kg
Bybrs Katze8sirac anne olmak gebelikte de doğum sonrası da çok zor çok tatlı rabbim sağ salim çıkar kavuşursun evladına inşallah