Kızlar bunu yaşayan varmı bı anda oldu karnımın tek bır noktasında dokununca agrı var sankı ora boyle dısarıdan bısey carpmısta sımdı acıyo gıbı neden oldu anlamadım bebek cok baskı yaptı ıcten bıseymı oldu hareketlerde suanlık sıkıntı yok hafta sonuda geldı yarın doktora gıtsem npıcam bılmıyorum