Cana4 Sevgili anneler Van Akdamar hastanesi Şakir Aydoğdu ya giden ya da orda doğum yapan var mı? Bugün ilk kez gittim güzel ilgilendi. Daha önce de bir kez Lokman Hekimde Gürcan Türkyılmaza gitmiştim o da çok ilgiliydi. Gebeliğim normal gidiyor ama 2. Doğumum olacak ve birinci biraz sıkıntılı olduğu için doğum konusunda kararsız ve endişeliyim. Tecrübeli olanlar yazabilirse çok sevinirim.
acargolge5 Cana4 kuzum geçen de biri sormuştu Van’da doktor dıe ben Şakir beyi önermiştim.benımde ıkıncı gebelıgımde ona takıplıydım ve onda doğurdum hala lohusayım 😂😂ama hemen toparlandm ve çok iyi ilgili bi doktor dogumdada nuayenelerdede hep eş alır sıkıntı yapmaz güzel konuşur ve gebelıgım sıkıntılı olmasına rağmen bıle hep normal doğum taraftarı.kaç doktor gezdım Gürcan Türkyılmaz yasemın imran Oğuzhan Yusuf hepsını duymussundur mutlaka ama en iyi doktor bu dıyeblrm dogumdan sonrada odaya gelıp bzmle ilgilendi yine olsa yıne ona gdrm düşünmeden
Cana4 Çok güzel anlatmışsınız, teşekkür ederim. Sanırım ben de ondan devam edeceğim. Yani Gürcan bey de çok ayrıntılı anlatıyor vs ama bilemedim. Peki Akdamarda ki ebelerin yaklaşımı nasıldı? Çünkü normal doğumda doktordan çok ebe ilgileniyor genelde.